Κυριακή 9 Σεπτεμβρίου 2007

Καταγγελία για ινστιτούτο αισθητικής Bella Donna στην Ερμού

Τρίτη 4 Σεπτεμβρίου 2007 πήγα με μια φίλη μου στο υποκατάστημα Bella Donna, Ερμού 14 στο Σύνταγμα, για μανικιούρ. Θέλαμε να κάνουμε μόνιμο γαλλικό με gel. Επιλέξαμε το συγκεκριμένο κατάστημα από κάποια φυλλάδια και μέσα από το ίντερνετ. Είχαμε ήδη και οι 2 μόνιμο γαλλικό εδώ και 5 βδομάδες, οπότε μας το καθάρισε πρώτα και ύστερα άρχισε την διαδικασία. Την ρώτησα πόσο διαρκεί το μόνιμο που θα μας έκανε και μου είπε 15 μέρες. Μου έκανε μεγάλη εντύπωση, γιατί αυτό που είχαμε ήδη ήταν 5 εβδομάδων κι όποτε είχα ξανακάνει, κρατούσε τουλάχιστον ένα μήνα. Της το είπα και απάντησε πως σε εκείνη το μόνιμο φεύγει την επόμενη κιόλας μέρα λόγω λιπαρότητας του νυχιού (!) Για να αποφευχθεί κάτι τέτοιο σε περίπτωση που είχαμε το ίδιο πρόβλημα, έβαλε ένα ειδικό προϊόν κατά της λιπαρότητας, αρκετά δυνατό ώστε να μουδιάσει τα δάχτυλα της φίλης μου και κατά λάθος της υπαλλήλου, αφού καθώς το έβαζε έσταξε πάνω τους. Τελείωσε η διαδικασία και φύγαμε πληρώνοντας 50€, δηλ. 35 για την διαδικασία του μόνιμου, 10 για καθαρισμό από το προηγούμενο και 5 για σχέδιο.


Την επόμενη μέρα τα νύχια και των 2 μας είχαν αρχίσει ήδη να ξεφτίζουν. Την Πέμπτη 6 Σεπτεμβρίου πήρα τηλέφωνο στο κατάστημα για να παραπονεθώ. Του ζήτησα να μας επιστρέψει χρήματα μας, εφόσον η δουλειά τους ήταν απαράδεκτη. Δεν πίστεψε ότι μπορεί να έχει γίνει κάτι τέτοιο μέσα σε μια μέρα, όποτε του είπα να πάμε και οι 2 από εκεί για να τα δει. Είπε ότι δε χρειάζεται και πως αν έχει συμβεί αυτό, οφείλεται στο ότι το "νυχάκι μας είναι λιπαρό" όπως χαρακτηριστικά μου είπε. Επέμενα στην επιστροφή χρημάτων, αλλά χωρίς αποτέλεσμα. Από τη στιγμή που μας ενημέρωσε λέει η υπάλληλος πως αυτό συμβαίνει όταν κάποια έχει λιπαρά νύχια, δε φέρει ευθύνη. Τον ρώτησα αν "συμβαίνει" συχνά και πήρα θετικότατη απάντηση και το μονό που κάνει είναι να αφαιρεί το υλικό που είχε μείνει δωρεάν, όπως πρότεινε να κάνει και σε εμάς. Άρχισα να νευριάζω... «Δηλαδή» του απαντάω «έρχονται οι κοπέλες, δίνουν 35 ευρώ, χαλάνε τα νύχια και το μόνο που κάνετε είναι να το αφαιρείτε δωρεάν;;;» ... «Μα φυσικά μου απαντάει, αν σε κάθε μια κάναμε επιστροφή χρημάτων θα είχε πέσει έξω η επιχείρηση.»... «Δε με ενδιαφέρει!» του απαντάω «Αυτή τη στιγμή έχετε 2 δυσαρεστημένες πελάτισσες και το μόνο που κάνετε είναι δυσφήμιση στο μαγαζί σας.» ... «Δεν κάνω καμία δυσφήμιση. Απλά το νυχάκι σας είναι λιπαρό και για αυτό σας χάλασε» ... «'Έχω κάνει πάρα πολλές φορές την ίδια διαδικασία σε άλλα ινστιτούτα κι εγώ και η φίλη μου και ποτέ δεν αντιμετωπίσαμε το παραμικρό πρόβλημα, προφανώς δεν έχω ούτε εγώ ούτε εκείνη λιπαρό νύχι!!!»... «Τι να σας πω τότε, ίσως τα προϊόντα μας να μην είναι καλά.» απαντάει με απάθεια. Επέμεινα ακόμα μία φορά για επιστροφή χρημάτων και η απάντηση που πήρα ήταν ποιος θα πληρώσει την κοπέλα που έφαγε μία ώρα για να μου "φτιάξει" τα νύχια. «Κι εμένα αντίστοιχα την μία ώρα που έχασα από τον χρόνο μου και τα χρήματα που έδωσα για μηδέν αποτέλεσμα ποιος θα μου τα ξεπληρώσει;;;» του απαντάω... «Τι να σας πω, μου λέτε τα ίδια συνεχώς και δε βγάζουμε άκρη. Έχω και δουλειά, αν θέλετε καλέστε αργότερα να τα πούμε.» «Μάλιστα...δε θα σας πειράξει να σας κάνω μια καταγγελία στο ΙΝΚΑ;» ... «Ας κάνετε ότι θέλετε»... «Το όνομά σας παρακαλώ;» «Κωσταρέλος Παναγιώτης» ... «Ευχαριστώ πολύ. Γεια σας!»

Όπως ήταν αναμενόμενο πήγα το πρωί της επομένης στο ΙΝΚΑ για την καταγγελία. Συμπλήρωσα ένα 2σέλιδο και το έδωσα στην υπεύθυνη. Στο γραφείο ήταν ακόμα μία κυρία, η οποία με ρώτησε να της πω τι συνέβη και είμαι αγανακτισμένη. Εξήγησα περιληπτικά και στις 2, το περιστατικό και εξεπλάγησαν με την αντίδραση του κ. Κωσταρέλου. Ήταν, μας είπαν, η πρώτη φορά που κάποιος είχε έρθει για τέτοια καταγγελία. Φεύγοντας, πήραμε τα στοιχεία της καταγγελίας (Αριθμός Πρωτ.: Ζ2-21198 - 07/09/2007), γιατί θα γίνει κοινοποίηση στην εταιρία και φυσικά προς εμάς η απάντησή τους. Τώρα τι θα επακολουθήσει και κατά πόσο θα δικαιωθούμε, δεν το γνωρίζω, αλλά σίγουρα θα είναι καλύτερα από το να το αφήναμε να περάσει έτσι. Καλό θα ήταν αυτή τη λογική να την ακολουθούσαμε όλοι μας, γιατί σίγουρα μας έχουν τύχει παρόμοια περιστατικά και είπαμε «που να τρέχω τώρα…»

14 σχόλια:

V3NOM είπε...

alli fora na mi mou to pezetai ntives k na min pigainete na ftiaxnetai ta nuxia sas gallika k germanika k kinezika k alla xilia duo :P axaxaxa :D

δgkgjgklg είπε...

εισαστε σοβαρες? δεν εχετε να φατε και πατε να σας βαφουν τα νυχια? δηλαδη οι μαναδες και οι θειες σας που τα βαφανε μονες τους τους επεσε ο κ.λος?

ελεεινες γκομενες, σκλαβες του image και του καταναλωτισμου. δεν κοιτατε που γεμιζετε τον τοπο αιμα καθε μηνα, τα νυχια σας μαραναν.

αντε πλυντε κανα πιατο

Nemecis είπε...

1ον. Ποιος σου είπε ότι δεν έχω να φάω; Με γνωρίζεις προσωπικά και ξέρεις την οικονομική μου κατάσταση;
2ον. Το τι έκαναν οι μανάδες μας και οι θείες μας δε με απασχολεί στο ελάχιστο!
3ον. Μαγκιά μας να το κάνουμε αφού μπορούμε. Θα ήθελες πολύ να ήσουν γκόμενα, αλλά από ότι βλέπω το γύρισες στο 3ο φύλο.

Βολέψου με κανά δονητή στην καλύτερη,γιατί με τις κ@υλες που έχεις, χάνεις τον μπούσουλα.

Στέλλα Καραμπακάκη είπε...

πολύ καλά έκανες που ανάρτησες το άρθρο, αλλά και που έκανες καταγγελία.
στο εν λόγω κατάστημα πρέπει να έχουν κάποιο θέμα με τη....λιπαρότητα.
μου έλεγαν τα ίδια για τεχνητές βλεφαρίδες που αντί για 15 μέρες κράτησαν μία.
καλή τους τύχη τώρα με την κρίση...

Nemecis είπε...

Εδώ μπορείς να κάνεις την καταγγελία σου. Θα δουν ότι έχει προιστορία στις καταγγελίες και θα του κάνουν σύσταση. Τη δικαιολογία όμως έτοιμη την είχαν με τη λιπαρότητα... Δε φταίνε εκείνοι, αλλά ο πελάτης...

http://www.newinka.gr/kataggelies.php?version=gr

aliki είπε...

opoios exei ta lefta ftiaxnei k nuxia k podia k oti allo goustarei!!! mallon eseis eiste kople3ikoi k sas enoxlei h anesh t allou!!!! k esi DIGIT p 3ereis an den exoun na fane?? ee?? polu zori travas! emeis gemizoume tn topo aima opws les,alla eseis tn gemizete xlepes!!! kala kanoun oi kopeles! exoun k ligh ais8itikh! oxi opws eseis p dn sas exei ma8ei oute tropous i mana sas!!opws otan 3unete ta @...@ sas dhmosios opou sta8ite!! KORISTIA PAME GIA NUXIA TWRA??? ;) K AFHSTE TUS A3ESTOUS STN VRWMIA TUS!!!!!

Ρία είπε...

Δεν μπορω να καταλαβω τι μπορει να συνεβει.Γιατι εγω που παω απο το Αυγουστο και εχω κανει τεχνητα μου κρατανε απιθανα και τα κοριτσια ειναι γλυκυτατα και μου κανουν και δωρο σχεδιακια που ειναι μικρα αριστουργηματα.Και νυχια βαζω εδω και επτα χρονια δεν εβαλα πρωτη φορα, η δουλεια τους ειναι καταπληκτικη.Ισως τοσο παλια που πηγατε εσεις να πεσατε σε καμμια κοπελα που δεν ηξερε καλα αυτα συμβαινουν.Παντως ειναι ενα μαγαζι πολυ καθαρο και με πολυ ευγενικο προσωπικο κατι που ειναι σπανιο.

Nemecis είπε...

Το να μην σέβεσαι τις πελάτισσες σου αρκεί. Μπορεί τα κορίτσια να είναι γλυκύτατα και ο χώρος καθαρός, αλλά αυτή η συμπεριφορά, όσο χαμηλές και να είναι οι τιμές του, δε με πείθει να ξαναπατήσω. Όταν 2 πελάτισσες έχουν παράπονο, δεν ασκείς επίθεση, αλλά όπως λέει και ο "κανόνας", ο πελάτης έχει πάντα δίκιο.

Elsa είπε...

Το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι εσείς φθηνά την γλυτώσατε. Καθώς εγώ πήγα 2 ημέρες πριν φύγω για καλοκαιρινές διακοπές΄, μου "πάτησε" στην κυριολεξία ψαλιδιά στο δάχτυλο κι όταν το αίμα δεν σταματούσε ούτε με το αιμοστατικό που με τρέλανε στο τσούξιμο, τότε με ύφος επιστημονικό μου είπε "έχεις κοιτάξει μήπως έχεις ζάχαρο? εάν όχι τότε κάποια ασθένεια με την πυκτικότητα του αίματος? ναι ναι, αυτό μάλλον είναι γιατί είσαι και αδύνατη" . περιττό να σας πω ότι σε όλη τη διάρκεια των διακοπών το δάχτυλο ήταν πρισμένο και δεν τολμούσα να το βάλω στη θάλασσα γιατί πέθαινα στον πόνο!!!

BeThou είπε...

Πάντως και εγώ στο παρελθόν είχα κάνει ακριβώς το ίδιο, μου έσπασαν όλα τα νύχια την επόμενη μέρα και μου είπαν και εμένα τις βλακειες για τη λυπαρότητα του νυχιού. Στη συνέχεια πήγα σε άλλο κέντρο αισθητικής στο οποίο έκανα τεχνητά νύχια και τα κράτησα 5 χρόνια...

viki88 είπε...

eixa paei prin xronia sto sugkekrimeno katasthma opou eixa valei texnita nuxia,me apotelesma sthn afairesh tous otan ksanaphga to fusiko mou nuxi na einai se athlia katastash,kitrino,epsage kai ksefloudize... otan loipon ti rwthsa "ti sumvainei k einai s auth th katastash" mou apanthse pws EGW euthinomai pou profanws katharisa kati oskino (px.portokali-lemoni) k epeirease th vash mou... thn enhmerwnw pws den uparxei oude mia periptwsh na sumvainei kati tetoio gt exw xrhsimopoihsei arketes fores thn idia texnikh k th ksanarwtaw mhpws uparxei kapoios allos paragontas... sth sunexeia mou to allazei k mou leei oti to nuxi mou einai liparo k oti ekane kapoiou eidous antidrash me to proion k eixame auto to apotelesma.... tespa an mh makrigorw to sugkekrimeno katasthma einai gia to @@@ opws k ta ulika pou xrhsimopoioun de kanoun oute gia th praktikh tous...

Nemecis είπε...

Χαίρομαι που δεν είμαι η μόνη που έχει..."λιπαρά" νύχια! Επίσης χαίρομαι που ανήρτησα το άρθρο για να το βλέπουν όποιοι την έχουν "πατήσει" από το εν λόγω ινστιτούτο αισθητικής.

meg είπε...

Κορίτσια καλησπέρα σε όλες..είμαι αισθητικός και τεχνήτρια νυχιών με εξειδικευση στο μόνιμο βιολογικό μανικιούρ. Στα 12 χρόνια άσκησης του ξέρετε πόσα "λιπαρα" νύχια έχω πετύχει? Μόνο ένα. Μιας κυρίας που με μια άλλη τεχνική που της έκανα τώρα το φοράει εδώ και χρόνια.Δυστυχώς στο κλάδο μας έχει μαζευτεί ότι θες και ότι χάλια υλικό θες.Με λίγο ψάξιμο όμως βρίσκεις σωστους επαγγελματίες. :)

Unknown είπε...

Ειλικρινά μου κάνει εντυπωση το συγκεκριμένο γεγονός. Εγώ εδω και αρκετα χρόνια πάω στο συγκεκριμένο κατάστημα και όποτε έχω βάλει τεχνητά μου έχουν κρατήσει για ατρκετό διάστημα. Ισως να τύχατε στην περίπτωση.... δυστυχώς συμβαινουν κ αυτά.....