Δευτέρα 23 Απριλίου 2007

Συγχαρητήρια κερδίσατε 600 euro !!!

Μεσημέρι Πέμπτης, γύρω στις 2, βρισκόμουν στην Καλλιθέα για δουλειές, όταν με σταματήσε στο δρόμο ένας τύπακος και αφού μου έδωσε ένα κουτάκι, με παρέπεμψε στις κυρίες στην είδοδο του απέναντι κτηρίου. Αρνήθηκα ευγενικά, γιατί βιαζόμουν πάααρα πολύ, και καθώς πήγα να το δώσω πίσω, αγρίεψε ο τύπος επισημαίνοντας μου ότι θα κερδίσω κάποιο δώρο... (!)

Πάω στις κοπέλες απέναντι..."Τραβήξτε ένα χαρτάκι!!", μου λένε. Τραβάω το χαρτάκι και αναφωνεί η κοπελιά... "ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!! Μόλις κερδίσατε 300euro". Με τραβολογάνε στον 2ο όροφο, στο ινστιτούτο αισθητικής ****** στην κυρία Υπευθυνίδη. Ξανά το ίδιο σκηνικό... "Η κυρία Τάδε (εγώ), μόλις κέρδισε το μεγαλύτερο μας δώρο, 300euro !!! ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!! " Είπα εκείνη τη μέρα να παίξω Λόττο, τελικά το αμέλησα.(Υπενθυμίζω πως βιαζόμουν υπερβολικά! )Η Υπευθυνίδη, μου δίνει την κάρτα της να την καλέσω όποτε μπορέσω για να κλείσουμε ραντεβού να τα πούμε καλύτερα, και εγκαταλείπω το κτήριο.

Μία εβδομάδα αργότερα, δέχομαι τηλεφώνημα από δεσποινίδα, μελιστάλαχτη κι έτοιμη για όλα. "Καλησπέρα σας, πώς είστε; Σας καλώ απο τα ****** . Έχετε κερδίσει ένα δωράκι και για να το παραλάβετε, πρέπει να κλείσουμε ένα ραντεβού για να τα πούμε από κοντά." Κανονίσαμε ώρα και ημέρα και κλείσαμε το τηλέφωνο.

Ημέρα Παρασκευή, ανεβαίνω με ντάλα ήλιο την Ερμού για να παρεβρεθώ στο υποκατάστημα του ινστιτούτου ****** στην Πλ. Συντάγματος, όπου κι είχα ραντεβού. Στην είσοδο, βολοδέρνουν κοπελίτσες με λαχνούς σε καλαθάκια και παροτρύνπουν τις κυρίες που βολτάρουν, να τραβήξουν από ένα(χμμμ...κάτι μου θυμίζει). Καθώς πάω να μπω στο κτήριο , με πλησιάζει κοπελίτσα μετρίου αναστήματος, με παραπανίσια κιλά και μου ζητάει τι ... ;;; Σωστά μαντέψατε !! ... να τραβήξω λαχνό ! Την ενημερώνω πως έχω ήδη ραντεβού με την "εταιρεία" και δεν θεωρώ σκόπιμο να τραβήξω ξανά. "Δε μας πειράζει καθόλου αυτό" μου λέει, και τραβάω ! "ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!! Μόλις κερδίσατε 300euro" .... (300 τα προηγούμενα συν 300 τώρα...600 !...... "Ορίστε; Πάλι;" λέω από μέσα μου...; Δε μου γλυτώνει το λόττο σήμερα θα το παίξω. Με ανεβάζει στον 6ο και με συστήνει σε μια άλλη κυρία Υπευθυνίδη. Όση ώρα περίμενα την κυρία Υπευθυνίδη, ανέβαιναν κοπελίτσες αναφωνόντας "από εδώ η κυρία Τάδε, που κέρδισε το μεγαλυτερό μας δώρο!300 ευρω!" Χριτς, χριτς (ξύσιμο κεφαλιού) ... χμμμ ... τι λέγαμε για το λόττο...

Αρχίζει το γνωστό μπλα μπλα ... με τι ασχολείσαι, που μένεις, τι τρως, τι πίνεις που πας και το δίνεις... και καταλήγουμε στο προκείμενο... Τι σας λείπει ;; Τι χρειάζεστε για να νιώσετε ολοκληρωμένη σα γυναίκα βρε παιδί μου ; Απαντάω "σύσφιξη, σε συγκεκριμένο σημείο του σώματος". Όσοι με γνωρίζουν, και το άκουσαν αυτό τράβαγαν τα μαλλιά τους. (1.65 και 47κιλά) Να μη σας τα πολυλογώ το πρόγραμμα κοστίζει 3.800 μείον τα 600 πάμε στα 3.200. Ταμπλάς !!! Φωνάζει μια Αρχι-Υπευθυνίδη να μου κάνει καλύτερη προσφορά και φτάνουμε στα 2.200... Ταμπλάς!!! Συνεχίζει με καλύτερη προσφορά στα 1.600, την οποία και δέχτηκα ( ο βλάκας!!! ) Υπογράφω τη χαρτούρα, δίνω 20 ευρω προκαταβολή και φεύγω.

Συνειδητοποιώντας τη μλκία μου, μετά από 10', τους παίρνω τηλέφωνο και τους λέω να μου ακυρώσουν τα πάντα για προσωπικούς και οικονομικούς λόγους. Η κοπέλα αρνείται να τα ακυρώσει λέγοντας μου πως τα χαρτιά ήδη εστάλησαν στις τράπεζες.Την παρακαλώ να μου τα ακυρώσει ξανά και ξανά. Με παραπέμπει στην Αρχι-Υπευθυνίδη, η οποία μου λέει πως πρέπει να πάω από εκεί να τα πούμε και ... άκουσον άκουσον.. να μου κάνει καλύτερη προσφορά εφόσον έχω πρόβλημα !

Άρθρο 6

Δικαίωμα υπαναχώρησης

1. Τα κράτη μέλη εξασφαλίζουν ότι ο καταναλωτής διαθέτει προθεσμία δεκατεσσάρων ημερολογιακών ημερών για να υπαναχωρήσει, χωρίς καμία ποινή και χωρίς να αναφέρει αιτιολογία. Ωστόσο, η προθεσμία αυτή παρατείνεται σε 30 ημερολογιακές ημέρες προκειμένου περί συμβάσεων εξ αποστάσεως με αντικείμενο ασφαλίσεις ζωής, καλυπτόμενες από την οδηγία 90/619/ΕΟΚ καθώς και πράξεις που αφορούν τις ατομικές συντάξεις.


Στο μεταξύ, διηγήθηκα την ιστορία στη δουλειά μου, όπου ένας φίλος και συνάδελφος δημοσιογράφος, θέλησε να την πάρει τηλέφωνο προειδοποιώντας πως αν δεν σταματήσουν αμέσως οι διαδικασίες και δεν ακυρωθεί το συμβόλαιο, τη Δευτέρα το πρωί θα είναι στα κανάλια. Της Αρχι-Υπευθυνίδη το αυτί φυσικά δεν ίδρωνε, αφού όπως πληροφορήθηκα καθημερινά αντιμετωπίζουν παρόμοια περιστατικά και μπαινοβγαίνουν στα δικαστήρια.

Το απόγευμα της ίδιας ημέρας πήγα στο χώρο του ινστιτούτου μετά του Wizard! . Μέσα στο χαμόγελο κι έτοιμη για όλα, μας υποδέχτηκε η Αρχι-Υπευθυνίδη. Με ρώτησε για ποίους λόγους θέλω να ακυρώσω το συμβόλαιο. "Προσωπικούς, αγαπητή μου!.. Το λέει και ο νόμος" ...χωρίς καμία ποινή και χωρίς να αναφέρει αιτιολογία." ...Συνεχίζει... "Για ποιούς λόγους θέλετε να ακυρώσετε το συμβόλαιό σας; Τι είχες Γιάννη, τι είχα πάντα !!! ...Φέρνει ένα χαρτί ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ στην οποία συμπλήρωσα το αίτημα μου, χωρίς αιτιολογία. "Α,χα" αναφωνεί.."για να μη συμπληρώσατε το λόγο στη δήλωση, σημαίνει ότι δεν υπάρχει κάποια αιτιολογία σοβαρή. Σας έδωσα 3 προσφορές και σας πρότεινα επίσης αν θέλετε από 1.600 να το πάμε στο μισό της τιμής". "Όχι, ευχαριστώ,δε θα πάρω !!" ...Ακολούθησε διάλογος άνευ σημασίας και αποχωρήσαμε, ελπίζοντας να μη μου έρθει κάποιο μπουγιουρντί σπίτι, ότι χρωστάω 1.600 ευρω για ένα πρόγραμμας σύσφιξης το οποίο δεν έκανα.


Αχ βρε Estarian πόσο δίκιο έχεις !!!!

3 σχόλια:

Wizard! είπε...

Τώρα που το ξανασκέφτομαι, βεβαίως βεβαίως, δεν έπρεπε να υπαναχωρήσεις, βεβαίως βεβαίως, διότι διακρίνω ένα λεπτό στρώμα κυτταρίτιδας, βεβαίως βεβαίως, εις τα ματοτσίνορά σας, βεβαίως βεβαίως...

stellini είπε...

εεεεεεμ δεν με ακουυςςς!! εεε την πάτησες και εσύ και έμαθες!! τα ξέρω πολύ καλά πως ενεργούν αυτά!! (ακόμα τα πληρώνω ίσως..) αυτά μου έβγαλαν την πρώτη πιστωτική μου... απο κει και πέρα.. αστα να παν στο διάολο!!

Stefanos είπε...

Πήδα τους! τους απατεώνες..