Παρασκευή 23 Μαρτίου 2007

Μιά του ψεύτη, δυό του ψεύτη , τρεις και η κακή του μέρα !

~~ Εν όψει 1απριλιάς ~~
Δεν ξέρω για εσάς αλλά εγώ μισώ-σιχαίνομαι-απεχθάνομαι το ψέμα και την υποκρισία.

Γιατί οι άνθρωποι λένε ψέματα;
Ποιος λόγος τους αναγκάζει να το κάνουν;
Δεν θα ήμασταν πιο ευτυχισμένοι αν λέγαμε μόνο αλήθεια;

Το ψέμα σε βάζει αυτομάτως στη θέση του μ@λ@κ@. Μη μου πεις ψέματα αν με σέβεσαι και ίσως με αγαπάς. Φίλε ή κι εσύ ακόμα συντροφέ μου, σε παρακαλώ από τα βάθη της καρδιάς μου, να μην το κάνεις. Θα είναι πολύ χειρότερα και για τους 2, αν το ανακαλύψω. Και θα το ανακαλύψω,γιατί "ουδέν κρυπτόν υπό του ηλίου". Όχι δεν είμαι ήλιος που θα λάμπω τότε. Θα μου έχεις σπάσει τα φτερά μου μέχρι να βρω τη δύναμη να ξαναπετάξω.



Ελπίζω ποτέ να μης σας τύχει σε καμία σχέση της ζωής σας φιλική ή ερωτική.

Δεν υπάρχουν σχόλια: